معرفی ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱

10 برند برتر دوربین مداربسته

 

10 برند برتر دوربین مداربسته در سال 2021
10 برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱

۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱

اولویت شما برای انتخاب و خرید یک دوربین مداربسته خوب چیست؟ آیا میزان فروش بالای یک برند باعث ترغیب شما برای خرید می‌شود و یا خدمات پس از فروش آن برایتان مهـم‌تر است؟ برندهای معرفی شده در این بخش بر اساس گزارش سالانه مجله ASMAG است که ما آن را برایتان ترجمه کرده‌ایم. در این مطلب با ۱۰ برند برتــر دوربیـن مداربســته در سال ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد. هرچند تفاوت‌هایی بین برندهای پرفروش دوربین مداربسته در بازار ایران با بازارهای جهانی وجود دارد اما آشنایی با لیست ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولی باکیفیت و در سطح جهانی را انتخاب کنید؛ محصولی که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت ساخت بالایی نیز داشته باشد. برخی از برنــدهای معـرفی شده این لیست در ایـران نیز محبوب هستند و در شهرهای مختلف ایران نمـاینــدگی معتبــر دارند که ما آنها را برای شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خودتان را تهیه کنید.

Hikvision (1

هایک ویژن
هایک ویژن اولین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

بنابر گزارش مجله ASMAG برند هایـک ویــژن بزرگترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان است و در صـدر جدول ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱ قرار دارد! پس اگر به دنبال بهترینها هستید هایک ویژن را صد در صد به شما پیشنهاد میکنیم زیرا این برند بدلیل کیفیت و رزولوشن بالای تصاویر دوربین، تلفیق تکنولوژی با فناوری هوش مصنوعی، دوام بالای محصولات و قیمت مناسب و بسیاری موارد دیگر توانسته تا محصولاتی کاملا بروز را به بازار عرضه کند و از سایر رقبایش پیشی بگیرد. این برند در ایران هم بسیار محبوب است و نمایندگی‌های مختلفـی در شهرهای ایران دارد. از آنجایی که شرکت امــن آوا نمایندگی برند هایـک ویــژن در تبـریـز می باشد شما می توانید برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب و یا دریافت لیست قیمـت و موجـودی با شماره ۴۱۹۵-۰۴۱ تماس بگیرید تا مشـاوران ما به صورت رایگان شما را راهنمـایی کنند.

ارزش خالص: $۸ بیلیون دلار
کشور سازنده : چین
تاسیس: ۲۰۰۱

۲) Dahua Technology

شرکت داهوا دومین برند برتر دوربین مداربسته در جهان
شرکت داهوا دومین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

شرکت داهــوا دومین برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱ است این شرکت از سال ۲۰۱۴ تا به حال توانسته رتبه خود را در بین ۱۰ برند برتر جهان حفظ کند. همچنین برند داهــوا در سال ۲۰۱۶ به عنوان چهارمین برند محبوب دنیا از بین ۵۰ برند برتر دوربین مداربسته شناخته شد. جالب است بدانید که تکنولوژی HDCVI که یکی از فرمت های استاندارد در تجهـیـزات دوربیـن نظارتی و سیسـتم های ضبط تصاویر می باشد توسط شرکت داهــوا پایه گذاری شده است! تنوع و کیفیت بالای تصاویر دوربین برند داهــوا از جمله دلایل محبوبیت این برند به شمار می رود. در بازار ایران نیز محصولات برنـد داهــوا بسیار پر طرفدار است. شرکت امــن آوا نماینـدگی برند داهــوا در تبریـز است شما می‌توانید برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب و یا دریافت لیست قیمت با شماره ۴۱۹۵-۰۴۱ تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

ارزش خالص: $۳ بیلیون دلار
کشور سازنده : چین
تاسیس: ۲۰۰۱

 

تماس با شرکت امن آوا
تماس با شرکت امن آوا

۳) ASSA ABLOY

شرکت آسا آبلوی
شرکت آسا آبلوی سومین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

رتبه سوم از بین ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱ شرکت آسـا آبلـوی است که در سال ۱۹۹۴ و با ادغام دو شرکت ASSA سوئد و ABLOY فنلاند آغاز به کار نمود. این شرکت بزرگ‌ترین تولید کننده قفل دیجیتال و سیستم‌های امنیتی هوشمند در جهان می‌باشد. لینک ارتباط با نمایندگی انحصاری این برند در ایران 

ارزش خالص: $۲ بیلیون دلار
کشور سازنده: سوئد
تاسیس: ۱۹۹۴

۴) Axis Communications

شرکت AXIS
شرکت AXIS چهارمین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

زمینه اصلی فعالیت شرکت اکسیس تولید دوربین‌های تحت شبکه است. محصولات شرکت Axis با بهره مندی از بالاترین استانداردهای تولیدات اروپائی در رتبه ۴ لیست ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته قرار گرفته است. محصـولات بـرند AXIS دارای ۳ سال گارانتی تعویض در ایران هستند که این موضوع تائیدی بر کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت است. کمپانی Axis ، گسترده‌تـرین و سازگارتـرین طیف دوربین‌های مداربسته تحـت شبکــه با کیفیت بـالا را به بازار ارائه می کند. تکنولوژی انتقال صدای بسیار باکیفیت از ویژگی‌های برجسته این برند است.  لینک ارتباط با نماینده رسمی برند اکسیس در ایران

ارزش خالص: $۱ بیلیون دلار
کشور سازنده: سوئد
تاسیس: ۱۹۸۴

۵) MOTOROLA

شرکت موتورولا پنجمین برند برتر دوربین مداربسته در جهان
شرکت موتورولا پنجمین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

شرکت موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چندملیتی آمریکایی در زمینهٔ ساخت سخت افزار، ریزپردازنده، تلفن همـراه و دیگر وسایل ارتباطی است. همچنین شرکت موتورولا انواع دوربین های تحت شبکه و بیسیم را تولید و روانه بازار می کند. جالب است بدانید که این شرکت به مدت ده‌ها سال تجهیزات رادیویی اکثر فضاپیماهای ناسا را تولید می‌کرده است. این برند در بازار ایران نیز وجود دارد اما نمایندگی اصلی برای فروش دوربین مداربسته وجود ندارد و فروشندگان به صورت پراکنده هستند و شما میتوانید از طریق جستجو در گوگل انواع مدل های دوربین مداربسته موتورولا را ببینید.

ارزش خالص: $۹۲۷ دلار
کشور سازنده: آمریکا
تاسیس: ۱۹۲۸

۶) UNIVIEW TECHNOLOGIES

 شرکت یونی ویو
شرکت یونی ویو ششمین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

شرکت یونـی ویـو از لحاظ میزان فروش و محبوبیـت جهانی در جایگاه ششـم لیسـت قرار می‌گیرد. البته این شرکت جزو ۳ تولید کننده برتر سیستم‌های نظارت تصویری در چین است. از آنجایی که یونـی ویـو اولین شرکتی بود که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد هم اکنون نیز فقط محصولات تحت شبکه را تولید می‌کند. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به انواع مدل‌های دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، و …اشاره کرد. این برند در بازار ایران با برند کستل (CASTLE) و تحت ضمانت شرکت صنعت امن ارائه می‌شود. شرکت امــن آوا نمایندگی انحصاری کستل در تبریز است شما می توانید برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب مشاهده لیست موجودی  و یا دریافت لیست قیمت با شماره ۴۱۹۵-۰۴۱ تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.
 ارتباط با نمایندگی انحصاری شرکت Uniview در ایران

ارزش خالص: $ ۷۶۵ دلار
کشور سازنده:چین
تاسیس: ۲۰۰۵

 

تماس با شرکت امن آوا
تماس با شرکت امن آوا

۷) TIANDY TECHNOLOGIES

شرکت تیانـدی هفتمین برند برتر دوربین مداربسته در جهان
شرکت تیانـدی هفتمین برند برتر دوربین مداربسته در جهان

شرکت تیانـدی در رتبه هفتم از میان ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱ قرار میگیرد. این کمپانی معتقد است که هیچ نیازی از سوی کاربر با سیستم‌های مداربسته تیانـدی بی جواب نخواهد ماند! برای تحقق این باور نیز یک تیم ۵۰۰ نفره تحقیق و توسعه قدرتمند همواره در تلاش هستند. این برند جزو اولین برندهایی است که مفهوم “starlight” را در سال ۲۰۱۵ ارائه داد. از جمله پروژه‌های انجام یافته توسط برند تیانـدی میتوان به فرودگاه هیتـرو لـندن و جـام جهـانی بــرزیل اشاره کرد. برند تیانـدی در ایران نیز نمایندگی معتبر دارد و شما میتوانید با مراجعه به سایت نمایندگی شرکت تیاندی در ایران و همچنین لیست محصولات موجود این برند را ببینید.

ارزش خالص: $۶۸۸ دلار
کشور سازنده: چین
تاسیس: ۲۰۰۴

 

۸) ALLEGION

شرکت ALLEGION
شرکت ALLEGION هشتمین برند برتر دوربین مداربسته جهان

شرکت آلیجـن یک شرکت آمریکـایی- ایرلنـدی است که تجهیــزات امنیتی را تولید و در ۱۲۰ کشور جهان به فروش می‌رساند. نام شرکت آلیجن در بازار ایران به چشم نمی‌خورد و هیچ نمایندگی ندارد.

ارزش خالص: $ ۵۷۱ دلار
کشور سازنده: آمریکای شمالی
تاسیس: ۱۹۰۸

 

۹) TKH GROUP

شرکت TKH GROUP
شرکت TKH GROUP نهمین برند برتر دوربین مداربسته جهان

به گزارش سایت ASMAG  شرکت TKH GROUP در رتبه نهم این لیست قرار می گیرد محصولات این برند در بازار ایران هم پیدا می‌شوند و در برخی فروشگاه‌ها هم به فروش می‌رسند. بهتر است بدانید که این برند فاقد نمایندگی رسمی در ایران است. اما می‌توانید به صورت اینترنتی محصولات این برند را از فروشگاه‌های معتبر سفارش دهید.

ارزش خالص: $۴۵۹ دلار
کشور سازنده: هلند
تاسیس: ۲۰۱۳

 

۱۰)  HANWHA TECHWIN

شرکت Hanwha Techwin
شرکت Hanwha Techwin دهمین برند برتر دوربین مداربسته جهان

جایگاه دهم به شرکت هانـوا تکـوین تعلق دارد. این کمپانی در طول ۲۸ سال گذشته در زمینه سیستم‌های نظارت تصویری فعالیت داشته است . شرکت  Hanwha Techwin تا سال ۲۰۱۵ با نام شرکت SAMSUNG محصولات خود را عرضه می‌نمود . هم اکنون محصولات این شرکت با نام Hanwha Techwin یا WISeNeT ارائه می‌شوند . هانـوها تکـوین مجموعه‌ای کامل از محصولات دوربین مداربسته و دستگاه‌های ذخیره ساز را تولید می‌کند. محصولات این شرکت کره‌ای در بازار ایران هم به فروش می‌رسند اما هیچ نمایندگی در ایران ندارد.

ارزش خالص: $۴۴۸ دلار
کشور سازنده: کره جنوبی
تاسیس: ۱۹۷۷

سخن پایانی

از میان ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱ که در لیست بالا معرفی شدند، برندهای : هایــک ویــژن، داهــوا، یـونی ویـو و تیانـدی در بازارهای ایـران از محبوبیـت بیشتری برخوردار هستند و شرکت های وارد کننده این برندها، خـدمات پس از فروش آنها را نیز ارائه می‌دهند. بسته به بودجه و نیاز محل خود میتوانید دوربین مداربسته مناسب‌تان را انتخاب کنید اگر نیاز به مشاوره حضوری دارید با ما تماس بگیرید مشاوران امن آوا آماده ارائه‌ی خدمات به شما عزیزان هستند. همجنین میتوانید با مراجعه به بخش فرم درخواست نصب دوربین مداربسته آن را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

تلفن تماس مشاوره
شماره تلفن امن آوا

2 دیدگاه برای “معرفی ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته در سال ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره: ۴۱۹۵ ۰۴۱